Friday 17 November 2017

Wzór 123 forex trading


Strategia Forex: Naucz się handlować 123 Odwrócenia Byłem kiedyś handlarzem nowicjuszem. Wszystko, co zrobiłem, to przeszukanie Internetu w poszukiwaniu dobrej strategii na rynku Forex. Właściwie wszystko, co mnie interesowało, to handlowanie hasłami. Pomyślałem, że gdybym mógł za każdym razem wybrać właściwy kierunek, mógłbym zarobić milion dolarów z mojego nędznego konta handlowego 8000. Spojrzałem na setki różnych strategii, cóż, wpisy. Wydałem nawet trochę pieniędzy na kilku z nich. Czytałem wszystko o dyscyplinie, handlu psychologii, biorąc 8220hits8221, zarządzanie ryzykiem, zarządzanie handlem, kontrolowanie emocji 8211, ale odrzuciłem to wszystko. Miałem dobre wyczucie emocji i byłem zdyscyplinowanym człowiekiem (przez większość czasu). Wszystko, czego potrzebowałem, to moja magiczna kula, moja kryształowa kula, moja maszyna czasu, a potem jestem przedsiębiorcą. Nie dbałem o nic, tylko znajdowałem strategię wejścia. Pozwól, że ci teraz powiem. Zacząłem to robić w 2004 roku. W 2009 r. Wciąż to robiłem, ale moje konto na 8000 było teraz około 500 i nadal nie mogłem zarabiać. To dobrze, że nie miałem dość pracy. Potem spotkałem Casey w Winner8217s Edge Trading, a on poklepał mnie po ramieniu i uświadomił mi, że zgłoszenie dotyczyło około 5 transakcji, a wszystkie rzeczy, które odrzucałem, to pozostałe 95. Wszystko, czego nauczyłem się przez te pięć lat, wróciło do mnie w mgnieniu oka (myślę, że zwracałem na to większą uwagę, niż zdawałem sobie z tego sprawę) i stałem się dochodowym przedsiębiorcą w ciągu zaledwie kilku miesięcy. Dołączyłem do zespołu Casey8217s w Winner8217s Edge wkrótce potem jako Asia Session Trading Room Moderator. Powiedziałem to wszystko: I8217m pokaże wam moją ulubioną strategię z mnóstwem przykładów, ale I8217m nie poprzestanie na pokazaniu ci, jak robić wpisy. Jak już wspomniałem, wpisy są tylko niewielką częścią udanej strategii handlowej. Jeśli dostaniesz prawo w połowie czasu (co wydaje się statystycznie możliwe, nie oznacza to), a uzyskasz inne rzeczy w porządku, nadal możesz zarobić pieniądze jako inwestor. Widzisz, przegrana jest częścią twojej pracy. Jeśli nie poniesiesz swoich strat, nigdy nie zrobisz tego jako przedsiębiorcy. Wiem, że brzmi to niesłusznie, ponieważ uczyliśmy całe nasze życie, że powinniśmy być zwycięzcami. Ale jeśli nie posiadasz wyżej wymienionej kryształowej kuli lub wehikułu czasu, nigdy nie będziesz miał 100 poprawnych wskazówek dotyczących kierunku rynku. Rynek wdycha i znika, a kiedy się podniesie, zejdzie na dół, a potem odejdzie na chwilę. It8217 jest dość nieprzewidywalny. To, co jest przewidywalne, to ludzkie emocje. Kiedy rynek zmierza w ich kierunku, wielu (większość) doświadcza chciwości 8211, patrz, ile zarabiam, muszę to wszystko zdobyć. Kiedy idzie przeciwko nim, doświadczają strachu 8211, kiedy to się zatrzyma, jeśli wyjdę z tego powodu, że lubię handlować czystymi działaniami cenowymi. Nadal jednak używam niektórych wskaźników. Mogą dać ci wyczucie kierunku rynku. Ale tylko akcja cenowa może pokazać, jak emocje wpływają na rynek. Co to jest odwrócenie 123 Odwrócenie to po prostu obraz tej emocji na wykresie świec. Najpierw Let8217 mówią o wysokości 123. To, co nazywam odwróceniem 123, dzieje się na początku trendu wzrostowego. Na rynku Forex wszystko, co dzieje się w trendzie wzrostowym, może się również zdarzyć w trendzie spadkowym, ponieważ waluty są sprzedawane w parach, jedna na drugiej. Na przykład trend wzrostowy w parze walut EURUSD to w rzeczywistości tylko euro, który jest coraz wyższy w stosunku do dolara amerykańskiego. W tym samym czasie dolar amerykański znajduje się w trendzie zniżkowym wobec euro. Może się to różnić na rynkach kontraktów terminowych i giełdowych, ponieważ wielu niewtajemniczonych inwestorów uważa, że ​​możesz handlować tylko długo (kupuj) i nie mogą sobie pozwolić na handel, który sprzedajesz, aby otworzyć. Pierwszym elementem, który należy poszukać w wysokości 123, jest silny trend wzrostowy. 123 nawroty zdarzają się cały czas w kontekście zakresów handlu i konsolidacji, ale don8217t następuje, ponieważ rynek handluje zakresem. Trend wzrostowy powinien być co najmniej półtora razy większy od wzoru 123 (który przyjrzymy się krótko), ponieważ ten trend pomoże zdefiniować twój cel. Tendencja powinna być dość silna bez wielu retracements i pauz. Im silniejszy, tym lepiej. Jeśli podążasz za obrotami na swoim wykresie, powinieneś również widzieć mocny tom (podoba mi się wielkość jako i wskaźnik 8211, mimo że wolumin nie może być rzeczywistym odzwierciedleniem woluminu pary, daje ci to pewną wskazówkę co do zbiorowej opinii twoich maklerów brokerskich, co jest dobrym powodem, aby zdobyć swoje wykresy od dużego brokera, nawet jeśli nie handlujesz tam.) Po lewej stronie widać potencjalną konfigurację. To silny trend wzrostowy z wolumenem. Możesz to teraz zobaczyć (1262017 10am NY Time) na wykresie godzinowym GBPJPY. Przekonasz się, że nie jest to jeszcze 123, ale na pewno jest dobry początek. Obrazek pokazuje wykres godzinowy, ale odwrócenie 123 może wystąpić w dowolnym czasie, ponieważ pokazuje emocje traderów i niekoniecznie przedstawia konkretne wydarzenie. Wolę patrzeć na nie na wykresie godzinnym lub wyższym, ale to dlatego, że dzieje się za szybko dla mnie w niższych ramach czasowych. Kolejnym elementem, którego należy szukać, jest wysoki punkt wyczerpania 8211. Jest to punkt numer jeden twojego 123. Coś jak słupek lub pochłaniający pasek. Chociaż nie musi to być tak ekstremalne, jak szpilka, to mogłoby to wykazać bardzo silne zmęczenie lub euforię i dałoby mi więcej pewności siebie. Szczególnie lubię widzieć to na historycznym poziomie oporu. To po prostu nadaje mu większą legitymację. Ponownie, po lewej stronie widać ten sam trend wzrostowy, który pokazałem wam wcześniej, ale tym razem umieściłem kilka świec po lewej stronie. Widzisz tę pauzę (w tej chwili jest to tylko pauza, musimy się przekonać, czy zmieni się w coś więcej) dzieje się w historycznym obszarze zatłoczenia. Po osiągnięciu szczytowego punktu, następnym zadaniem będzie szukanie wycofania. Może się zdarzyć na tej samej świecy, ale wolę ją zobaczyć na kolejnych świecach. W ten sposób wygląda mi to lepiej. Jeśli wydaje się, że dzieje się na tej samej świecy, opuść się do następnej niższej ramy czasowej i zobacz, jak wygląda na dole. Czasami stwierdzam, że lepiej jest patrzeć na niższe ramy czasowe. To będzie numer 2 w twoim 123. Następnie będziesz szukał nowego maksimum, ale musi on być niższy od najwyższego punktu. Jeśli następny wysoki poziom przekracza punkt 1 wysoki, twój 123 szczyt zostaje zniszczony i możesz przejść dalej i szukać gdzie indziej. Znowu chciałbym zobaczyć tu sworzeń lub bar, ale nie jest to konieczne. Chciałbym zobaczyć potwierdzenie objętości, ale tam jest dużo mniej entuzjazmu dla tego wysokiego poziomu niż najwyższego poziomu. Po lewej stronie zobaczysz potencjalny 123 wysoki poziom, który zaraz się rozniesie. Wyglądało to jak całkiem ładny wzór do ostatnich kilku minut, kiedy to zaczął testować najwyższą liczbę. Ten przykład znajduje się na wykresie EURGBP H4 (4 godziny 240 minut) w dniu 1262017 w okolicach godziny Noon NY. Teraz masz początkową konfigurację 123. Oficjalnie, twój wpis handlowy jest przełamaniem punktu 2 w dół. Chociaż z wszystkich możliwych strategii handlowych 123, to jest moim najmniej ulubionym, ponieważ wymaga ryzyka najbardziej pestek i dlatego wymaga handlu z najmniejszym rozmiarem. W rzeczywistości biorę aż trzy różne pozycje na 123 rewersach 8211, ale we8217ll dostaniemy się do tego później w naszej historii. Dlaczego występuje 123 Reversals Jak powiedział I8217ve, wykresy odzwierciedlają emocje przedsiębiorców. Pewne wzorce występują regularnie na wykresach. We8217ve wszyscy widzieli wzory głowy i ramion, różne wzory trójkątów i flag oraz bardziej złożone wzory harmoniczne. Powody, dla których te wzorce w dalszym ciągu zapewniają okazje handlowe, to emocje, które powodowały te wzorce, są spójne i często się zdarzają. Wzorce nie zawsze zawierają 8211, czasem są one dotknięte innymi czynnikami, takimi jak wiadomości 8211, ale są na tyle spójne, że możemy z nich korzystać, aby generować zyski na rynku. Punkt numer 1 występuje w miejscu, w którym handlowcy, którzy byli już na rynku, decydują, że muszą zabezpieczyć zyski, które zarobili podczas trendu. To dlatego początkowy trend jest bardzo ważny. To także dlatego powinieneś uważać na ten punkt w miejscu silnego oporu. Jest to miejsce, w którym handlowcy będą czuć, że rynek może utknąć lub skręcić. Innymi słowy, obawiają się, że mogą utracić zyski, które otrzymali. Wzrost wielkości wynika z 8220 nie tak inteligentnych pieniędzy w końcu uznając trend i skacząc na modę (euforia 8211 8220 ten trend może trwać wiecznie, muszę dostać mi jakieś 8221). Ten wzrost objętości zwykle ma miejsce, gdy ruch osiągnął wyczerpanie. Objętość jest sygnałem, że sprytne pieniądze przekazują swoje paczki spóźnialcom, pozostawiając im 8220 worek 8221. To jest punkt numer jeden. Oczywiście, po tym, jak nie będzie już handlowców, którzy kupią pozycje, które wprowadzili spóźnialkowie, cena zaczyna spadać. W miarę spadku ceny, inteligentne pieniądze dostrzegają szansę na osiągnięcie niewielkiego zysku z kolejnego popu na najwyższy poziom 1, ale są mniej zaangażowane, ponieważ większość długoterminowych wskaźników dynamiki wciąż daje wskazania do wykupienia, a rynek właśnie zrobił duży ruch. W końcu wszyscy spóźnialscy kupcy, gdy rynek był na szczycie, przeżywają strach. Ponieważ rynek nadal spada, rozładowują te pozycje na sprytne pieniądze 8211, które są bardziej skłonne do kupowania, gdy cena spada. Dopóki nie ma już ludzi, którzy chcą sprzedać. To jest punkt numer 2. Teraz, gdy sprzedawcy spóźnieni już nie istnieją, ceny znów zaczną rosnąć. Sprytni ludzie kupili od spóźnialskich, więc teraz, gdy zaczynają się znowu podnosić, spóźnialscy sądzą, że zbyt wcześnie wyszli i zaczęli kupować ponownie, ale ponieważ byli spaleni wcześniej, są trochę bardziej ostrożni, a więc mniej z nich zaangażuj się tym razem. Oczywiście, ludzie zarabiający pieniądze są bardziej niż chętni, aby wziąć swoje zyski, gdy rynek idzie w górę. Ale ponieważ jest mniej chętnych do kupowania tego czasu, kiedy ceny osiągają szczyt, często nie osiągają tak wysokich wartości, jak liczba jeden punkt przed ponownym spadkiem. To jest punkt numer 3. Kiedy rynek zaczyna spadać z punktu 3, bardziej wykształceni, inteligentni handlowcy pieniądz zdają sobie sprawę, że może to być odwrócenie lub początek zakresu handlowego, ale przynajmniej chcą sprzedać w dół do liczby 2 punkt jeszcze raz 8211, co jest dokładnie tym, co zrobimy. Powoduje to powrót cen do punktu 2 nr 8211, często przekraczającego punkt 2 o kilka pipsów. Kiedy następuje 123 odwrócenie Tak jak wspomniałem wcześniej, 123 nawroty najczęściej występują w obszarach wsparcia i oporu. Mają miejsce po dobrym silnym trendzie. Mogą się zdarzyć w dowolnym czasie na dowolnym instrumencie. W krótszych ramach czasowych (mniej niż jedna godzina) musisz stale obserwować lub stracisz swoją szansę. Często można zobaczyć jeden po wielkim wydarzeniu. Właśnie dlatego wolę handlować co godzinę lub dłużej. Handluję okresowo i oglądam wykresy 5-minutowe i 15-minutowe, ale mam krótki czas uwagi, więc muszę się dobrze czuć, żeby to zrobić. Znam ludzi, którzy robią to na wykresach 1-minutowych i robią dużo pipsów dziennie robiąc to. Po prostu nie mogę się tak skoncentrować tak długo. To dlatego handel jest tak osobistą sprawą. Musisz znać swoje mocne strony i ograniczenia, aby stać się dochodowym przedsiębiorcą. Próbowałem handlować jak ktoś inny, ale nie mogłem w ten sposób zarabiać. To jest jedna z rzeczy, których nauczyłem się wcześniej od Winner8217s Edge. Nie chciałem się wtrącać w psychologię handlowca, ale moim zdaniem jest to najważniejszy czynnik sukcesu w handlu, więc pomyślałem, że uzasadnia to kilka słów. Jak wymienić odwrotność 123 Używam trzech różnych pozycji dla 123. Pierwsza to to, co nazywam 8220 wyłapywanie liczby 3 punkt 8221. Druga to handlowa przerwa 8220standard8221 z numerem 2, a trzecia to wymiana zniesienia po przerwie w punkcie 2. Moim ulubionym hasłem jest oszukiwanie punktu 3, ponieważ można to zrobić przy bardzo małym ryzyku, dość dużym rozmiarze handlu i działa całkiem dobrze. Jak określić wielkość pozycji I8217ll bardziej szczegółowo na temat wpisów poniżej, ale I8217ll zajmie większość z pierwszej 123 pozycji odwrócenia (oszukiwanie punktu 3), zanim pojawi się drugi punkt wejścia. Również pierwsza pozycja przy niskim ryzyku pod względem pipsów 8211 ma również mniejsze prawdopodobieństwo sukcesu. Z powodu tych czynników zazwyczaj używam około połowy standardowego wymiaru transakcji na pierwszej pozycji. Następnie używam połowy na drugim wpisie, a połowę na trzecim wpisie. Moje zasady handlowe stwierdzają, że mogę zaryzykować tylko 2 z mojego konta w dowolnej konfiguracji handlu. Tak więc każda z moich pozycji będzie ryzykować 1 z mojego konta. Oblicz liczbę pipsów za stop loss na każdej pozycji (we8217ll opowiedz o tym, gdzie umieścić przystanki nieco później) i użyj kalkulatora ryzyka, aby określić wielkość handlu. Winner8217s Edge Trading ma kalkulator ryzyka - możesz go znaleźć tutaj. Użyj go z naszymi komplementami. Jak wprowadzać i zarządzać pozycjami Przykład brzydkiego 15m EURUSD 123 Wysokie Jak już wspomniałem I8217ve, używam trzech różnych pozycji w handlu odwróceniem 123. Pierwszy, który nazywam numerem 8220, określający punkt 3 8221. Ukończenie punktu 3 jest pierwszą wskazówką, że może wystąpić odwrócenie 123. Oficjalnie nie jest to odwrócenie 123, dopóki nie przełamie punktu 2, więc dlatego nazywam ten wpis 8220cheat8221. Kiedy widzę pierwsze dwa punkty i widzę, jak cena spada do punktu 3 i zaczyna spadać, zaczynam przewidywać wpis. Gdy tylko cena spadnie poniżej najwyższej świecy w punkcie 3, biorę krótki wpis z zatrzymaniem tuż powyżej punktu 3. Ponieważ punkt 2 jest dość znaczącym poziomem wsparcia, zamykam około 90 pozycji w punkcie 2 i ustawię stop na równe rozbicie (punkt wejścia) na pozostałych 10 pozycji. Wpisy handlowe dla brzydkich 123 Wysokie Drugi wpis to 8220standard8221 strategia handlowa odwrócenia 123. W rzeczywistości, gdy masz punkt 3, możesz umieścić oczekujący krótki kilka pipsów poniżej punktu 2. Odległość poniżej numeru 2 zależy od czasu, w którym handlujesz. Kiedy handluję godzinową ramą czasową, zwykle umieszczam zamówienie 5 pipsów poniżej tego punktu. Pamiętaj, aby uwzględnić spread. Ponieważ prawdopodobnie patrzysz na wykresy stawek, musisz wziąć pod uwagę spread. Jeśli kupisz 123 niskie, będziesz długo czekać i będziesz musiał pozwolić na spread. Pamiętaj, że w dłuższych przedziałach czasowych spread może faktycznie zmieniać się przed wprowadzeniem. Jak już wspomniałem, ryzyko jest większe w drugim wpisie. Musisz postawić stop kilka pipsów powyżej punktu 1. Najprawdopodobniej zobaczysz odbicie cen tuż po twoim wejściu i może on skonsolidować trochę zanim spadnie, więc nie przejmuj się, po prostu je wypędź. Należy skupić się na konsolidacji od miejsca, w którym rozpoczął się trend wzrostowy. Dlatego sugeruję, abyś był pewien, że trend wzrostowy jest co najmniej półtora razy większy od twojego 123 wzorca. To da ci dobry stosunek ryzyka do nagrody. Przykład 123 Niski na GBPJPY H1 Po spadku ceny poniżej konsolidacji w punkcie 2, najprawdopodobniej pojawi się w wyniku zniesienia (rynek lubi odpływać po przełamaniu znaczącej bariery, na przykład w handlu punktami z numerem 2 8211 przynosząc zyski.) To zniesienie da ci szansę na trzecie miejsce. Uważaj, aby cena nie spadła, a następnie spadnij tuż poniżej najniższej najwyższej świecy w retrakcji. To jest twój krótki wpis. Postaw swój postój powyżej zrekapitulowania za ładne ciasne ryzyko i celuj w to samo miejsce, co druga pozycja, konsolidacja, z której pochodzi początkowy trend wzrostowy. Jest to prawdopodobnie najbardziej dochodowa pozycja wszystkich trzech z niewielkim stop loss. I tam to masz. Pamiętaj, że wszystko, co powiedziałem o wysokości 123, odnosi się odwrotnie do 123 niskich. Zawsze myślałem, że to mylące, gdy pisarze próbowali zwracać się w przeciwnym kierunku, handlują między innymi transakcjami, więc starałem się tego nie robić. Wpisy na 123 niskie GBPJPY Pamiętaj, że nie wszystkie 123 odwrócenia będą wyglądać idealnie. W rzeczywistości większość z nich nie będzie idealna. Nie wszystkie 123 odwrócenia da ci szansę na wszystkie trzy pozycje. That8217s OK. Możesz po prostu wymienić drugą pozycję, jeśli nie masz wystarczająco dużo nagród, aby zaryzykować na pięści. You8217ll przyzwyczajasz się do ich odnajdywania i po prostu przeskakują po ekranie. Koniecznie przestrzegaj zasad i nie osiągaj zysków zbyt wcześnie, bo stracisz opłacalność tej strategii. I pamiętaj, aby nie zwariować, jeśli handel toczy się przeciwko tobie, ai tak się skończy. To część pracy. Zyskasz straty, więc bądź na to przygotowany. I proszę zostawić komentarze i pytania poniżej. Strategia odwracania: Wzorzec 1-2-3 Jedną ze strategii odwracania, które można zastosować do odwrócenia rynkowych zmian, jest strategia wzorca 1-2-3 oparta na Fibonacciego. Bez względu na to, jak daleko rynki się poruszają, zawsze będzie miejsce na odwrócenie się rynku, gdy fundamenty, które popychają poprzedni trend, ulegną zmianie. Wzorzec odwrócenia 1-2-3 jest zaprojektowany tak, aby wychwycić takie zmiany rynkowe przed ich wystąpieniem, aby w momencie odwrócenia oczekiwałeś już na pociągnięcie spustu. Strategia odwrócenia 1-2-3 zależy od tego, czy przedsiębiorca jest w stanie: Rozpoznanie konfiguracji odwrócenia rynku. Konwertuj konfigurację na zyski. Identyfikacja wzoru zaczyna się od zidentyfikowania ruchu 1-2-3 akcji cenowej na wykresach. Dzienny wykres zapewnia miejsce dla takiej analizy, chociaż wykres 4-godzinny może być również stosowany jako substytut. Te wykresy służą do identyfikacji trendów. Prawdziwe trendy przewidują prawdziwe odwrócenie rynku. Mniejsze wykresy ram czasowych nie pokazują prawdziwego trendu, ponieważ odzwierciedlają tylko ruchy rynku w ciągu dnia. Po zidentyfikowaniu trendu kolejnym krokiem jest identyfikacja wzoru 1-2-3, gdy występuje. Sekwencja 1-2-3 jest ruchem, który akcja ceny robi przed odwróceniem. Akcje cenowe poruszają się w trendzie i albo topają się, albo wypadają w punkcie 1, przesuwają się w przeciwnym kierunku, jak odejście do punktu 2, a następnie cofają się w początkowym kierunku trendu do punktu 3, który reprezentuje poziom zniesienia Fibonacciego linia 1-2, następnie akcja cenowa przemieszcza się w trybie odwracania z punktu 3, wydzielając kluczowy poziom wsparcia lub oporu utworzony przez punkt 2 na swojej drodze. Zatem identyfikacja układu odwracania 1-2-3 wymaga zrozumienia tych punktów: Potrzebujesz narzędzia linii trendu, aby narysować linię od punktu 1 do 2. Potrzebujesz narzędzia do odzyskiwania Fibonacciego, aby zidentyfikować 38,2 lub 50 cofnięcia linii rysowane od punktu 1 do 2, który jest niższy niż punkt 1 w teście wzrostowym i wyższy niż punkt 1 w trendzie spadkowym. Poziom zniesienia wynosi 3 punkt. Zrozumienie zakresu wycofania pomoże zatem przedsiębiorcy w ustaleniu miejsca dokonania transakcji odwrotnej. Krótki handel jest odwróceniem w dół po utworzeniu wzoru 1-2-3 z poprzedniego trendu wzrostowego. Tendencja wzrostowa wyprzedza punkt 1, a następnie odwraca się w dół, aby znaleźć wsparcie w punkcie 2. Punkt 3 to 38,2 lub 50 cofnięcie linii od linii 1 do 2. Punkt 3 znajduje się na niższym poziomie poziomym niż punkt 1. Od punktu 3, cena odwraca się w dół, przerywając wsparcie w punkcie 2. Handel jest faktycznie inicjowany w punkcie, w którym ten poziom wsparcia jest zepsuty. Tak więc wszyscy handlowcy muszą robić, to patrzeć na formację 1-2-3, która tworzy przed punktem handlowym. Po zidentyfikowaniu wzoru 1-2-3, kolejnym etapem jest wymiana przerwy na podporę w punkcie 2. Linia pozioma musi zostać narysowana od punktu 2 na zewnątrz, aby linia mogła być wykorzystana jako punkt wejścia, a także punkt odniesienia do ustawiania Stop Loss. 1-2-3 Konfiguracja odwrócenia dla krótkiego handlu Na tej migawce widać, że Punkt 3 znajduje się na poziomie 61,8 zniesienia linii 1-2 (nie pokazano). Można to potwierdzić, śledząc narzędzie rozszerzenia Fibonacciego z punktu 1 do 2 i odnotowując, na którym poziomie znajduje się punkt 3. Cena przesuwa się w dół od punktu 3, a transakcja może zostać przyjęta jako zlecenie Sell przy rozbiciu wsparcia poziomego w punkcie 2. Długi handel jest odwróceniem w górę po utworzeniu wzoru 1-2-3 z poprzedniego trendu spadkowego. Trend spadkowy osiąga najniższy punkt w punkcie 1, a następnie odwraca się do góry, aby znaleźć opór w punkcie 2. Punkt 3 to 38,2, 50 lub 61,8 zniesienie linii od linii 1 do 2. Punkt 3 znajduje się na wyższym poziomie poziomym niż punkt 1. Od punktu 3 cena odwraca się w górę, przełamując opór w punkcie 2. Długi handel jest faktycznie inicjowany w punkcie, w którym ten poziom jest zerwany. Tak więc wszyscy handlowcy muszą robić, to patrzeć na formację 1-2-3, która tworzy przed punktem handlowym. Po umożliwieniu utworzenia punktów 1, 2 i 3, narysuj poziomą linię od punktu 2 na zewnątrz, aby utworzyć referencyjną linię oporową. Idź długo, gdy linia oporu zostanie zerwana przez zmianę ceny w górę. Czasami po zamknięciu świecy ponad linią oporu, akcja cenowa może podjąć próbę wycofania się do zerwanego oporu. Kiedy tak się stanie, wpisz długo w tym miejscu. Zamówienie Limit Buy będzie działało dobrze w tym przypadku. W tym przypadku linia pozioma jest linią odniesienia, a umieszczenie stop loss kilka pipsów poniżej linii (długie zamówienie) lub powyżej linii (zlecenie sprzedaży) będzie działać poprawnie. Linia ta jest zazwyczaj silnym wsparciem lub oporem i zwykle utrzymuje się przez większość czasu. Take Profit zwykle pozostaje w gestii tradera. Jednak musi to być ustawione zgodnie z rozsądnymi wytycznymi. Na przykład, przedsiębiorca może zdecydować o ustawieniu Take Profit jako podwójnej lub potrójnej stop loss, lub może zdecydować się na użycie stopu końcowego po osiągnięciu określonej liczby pipsów. Strategia odwrócenia 1-2-3 musi zostać przećwiczona na platformie demonstracyjnej. Szczególną uwagę należy zwrócić na użycie narzędzia Fibonacci przy określaniu punktu 3, a także na rysowanie kompletnego wzoru 1-2-3 po jego utworzeniu. Podobne artykuły Strategia cyklu Schaff Trend Cycle Bounce Strategia Forex Heiken Strategia handlowa AshiEMA Forex Fibonacci Wykres dzienny Strategia Forex Strategia RSI Engulfing Candlestick Kontakt Mapa serwisu Program partnerski Prawa autorskie Ostrzeżenie o zagrożeniach: Handel instrumentami finansowymi wiąże się z wysokim ryzykiem dla twojego kapitału z możliwością tracąc więcej niż początkowa inwestycja. Obrót instrumentami finansowymi może nie być odpowiedni dla wszystkich inwestorów i jest przeznaczony wyłącznie dla osób powyżej 18. roku życia. Proszę upewnić się, że jesteś w pełni świadomy zagrożeń i, w razie konieczności, szukać niezależnej porady finansowej. Powinieneś także zapoznać się z materiałami szkoleniowymi i ostrzeżeniami o ryzyku. Zrzeczenie się odpowiedzialności: Właściciel serwisu nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie straty, odpowiedzialność, szkody (zarówno bezpośrednie, pośrednie, jak i wtórne), szkody osobiste lub koszty jakiegokolwiek rodzaju, które mogą ponieść Ty lub inna strona (w tym Twojej firmy), w wyniku lub które można przypisać, bezpośrednio lub pośrednio, na dostęp i korzystanie z tej witryny, wszelkie informacje zawarte na stronie internetowej 2018 Investoo, Wszelkie prawa zastrzeżone. Pobierz nasz Wskaźnik Opcji Binarnych z 83 Szybkimi Korzyściami Handlu dzięki naszemu wskaźnikowi BO: 83 Średni wskaźnik wygranych Łatwy w użyciu Sygnały handlowe BUYSELL Zapewnia sygnały we wszystkich ramach czasowych Działa we wszystkich głównych parach walut Pobierz za darmo Strategia Now123 Forex Trading System - strategie Forex - zasoby Forex - Forex Trading - darmowe sygnały transakcyjne forex i prognoza FX 12 123 strategia Forex Trading System System będzie działał na wielu parach Forex i wielu dużych akcjach. Zasady tego super łatwego systemu są proste. Tylko 2 kroki Jedyną trudną częścią jest przyswojenie wiedzy na temat rysowania linii na wykresie. Pozwól, że przedstawię Ci 3 proste kroki poniżej. Następnie poprowadzę cię przez kilka przykładów pracy, aby zilustrować, jak łatwo ten system handlu obejmuje 4 proste kroki. 1. Zidentyfikuj aktualny trend 2. Zidentyfikuj 2 sygnały 3. Umieść swój handel 4. Zarządzaj swoim handlem później. Określ aktualny trend. Weźmy przykład, kiedy trend się obniża. (Przeciwne reguły trendu up.) 2. Narysuj linię trendu (wbudowane narzędzie na dowolnej platformie transakcyjnej). Linia trendu musi być oparta na 3 punktach. 4. Gdy wystąpi przełamanie linii trendu. zidentyfikuj ostatni. high. twojego trendu - mocna 6. Teraz linia pozioma na poziomie 2 stała się twoim punktem wejścia. Po prostu poczekaj, aż cena osiągnie punkt 2 1 pips i od razu umieść transakcję (wpis). Punkt 2 jest bardzo silnym sygnałem. otrzymujemy podwójnie potwierdzony sygnał, aby wejść do handlu: przełamanie linii trendu, 1. poziom odporności. Sprawdź wykresy historii. ten prosty system jest ultraprofitowy. Umieść zlecenie stop loss 1 pip poniżej poprzedniej świecy (tej sprzed świecy wejścia) Take profit: Trendy są najsilniejszym poziomem rynku. zwykle, gdy trend się odwraca. możesz spodziewać się znaczącego ruchu w pierwszych minutach lub godzinach. 20-100 pipsów będzie twoją prawie każdą wymianą. Istnieje kilka opcji wyjścia z transakcji: a. Ustaw swój własny cel (przykład 20 pipsów). Użyj kończącego stopu, aby wyjść (maksymalny zysk) c. Wyjdź w pobliżu silnych poziomów oporu (niezalecane dla początkujących).

No comments:

Post a Comment